Min Plan

Medarbeiderne ser kommende aktiviteter og registrerer selv når arbeidet er utført. Når dagen eller uken er over er timelisten skrevet og klar til innlevering. Timene blir automatisk overført til arbeidsordren slik at de er klare for fakturering. Den elektroniske saksbehandlingen sikrer at du unngår overflod av papir slik at du i stedet kan sette fokus på det som er viktig for virksomheten.

Hold dine medarbeidere oppdatert
Gi dine medarbeidere tilgang til sine tidsplaner. La de registrere tiden de har brukt på arbeid eller andre aktiviteter. Her vil du da få en oversikt over hvordan medarbeideren har brukt tiden sin i forhold til de standarder som er fastsatt i kontrakten hans. Sørg for at tiden deres blir brukt effektivt. Med Minuba er det enkelt.

Overhold tidsfristene
Vår tidslinjevisning gir en oversikt over dagens oppgaver og viser i hvilken rekkefølge de skal utføres. Dette er spesielt nyttig når en bestemt tid er avtalt med en kunde. Arbeidspilen integrerer perfekt med serviceordrer slik at du kan finne tid selv på de travleste dager. Med tidslinjen går du aldri glipp av frister eller avtaler.

Kalender synkronisering
Minuba fungerer perfekt med Outlook eller Google Kalender samt flere andre. Tidsplanen din vil bli oppdatert automatisk i ditt favoritt kalenderprogram. Som virksomhetseier kan du også ha flere kalendere for også å kunne se dine medarbeiders oppgaver.