Hva kan jeg bruke Minubas app til?

Minubas app er et verktøy tiltenkt å brukes mens montøren er ute og jobber. Det fungerer som medarbeidernes verktøy mens de er på farten. Appen gir deg adgang til arbeidssedler, materialeregistrering, timeregistrering, dokumentasjon og kvalitetssikring – alt du trenger for å kunne arbeide effektivt mens du er ute!

Tilgang på farten

Med appen, som kan brukes både på mobil og nettbrett, er du ikke lenger bundet til kontoret. Nå er det slutt med at du som leder skal ringe inn til kontoret for å høre hva dine medarbeidere gjør; du kan selv følge med på mobilen, også når du er ute på farten.

Vi gjør det også lettere for dine ansatte å registrere tid, materialer, notater og ordrer med få klikk, rett på telefonen! Alt montøren registrerer blir synlig for mesteren med det samme, så dere alltid er fullt oppdaterte på hva som blir gjort. Også alle endringer og ordrer som du som mester oppretter og vil dele med dine medarbeidere, blir tilgjengelig for dem med det samme – også når de er ute i feltet.

Med tilgang på farten blir dine ansatte selvkjørende – og så kan forretningen din vokse. Takket være effektiv ordrehåndtering med Minuba og tilgang til sakene på farten, kan du håndtere flere ansatte og flere ordrer samtidig. Det er sånn du raskt kan gå fra virksomhet til forretning!

Med appen kan du til enhver tid:

  • Få oversikt over nye, igangværende og avsluttede ordrer
  • Se medarbeidernes timeregistreringer for utført arbeid
  • Se arbeidssedler og følge med i arbeidet
  • Opprette nye ordrer og tilknytte medarbeidere til arbeidsseddelen
  • Se dokumentasjon og notater på hver enkelt arbeidsseddel
  • Fakturere kunden med det samme jobben er gjort

Kom igang idag og merk selv forskjellen!