Hvordan kan jeg planlegge mine egne timer?

Denne artikkelen vil gå gjennom hvordan du planlegger din egen tid i Minuba.

Før du kan begynne å registrere planlegninger må du ha fått tildelt rollen som heter «Planlegg egne timer». Denne rettigheten er automatisk gitt til brukere med brukerroller «Administrator» og «Planlegger».

En administrator-bruker kan tildele rollen til sine medarbeidere. For å gjøre det, gå til tannhjulet og deretter til «Administrasjon».

Under «Administrasjon» velger du deretter «Brukere». Velg den medarbeideren det gjelder fra lista.

På «Rediger bruker»-siden kan du finne rollen «Planlegg egne timer» under seksjonen «Roller».  Seksjonen vil se annerledes ut avhengig av hvilken brukertype medarbeideren har.

Når du har fått tildelt rollen kan du planlegge dine egne timer under «Min tid» og «Min plan».

Planlegge tid i appen

For å kunne planlegge tid i appen, må du enten være superbruker eller ha rollen «Planlegg egne timer». Når du registrerer timer under «Min tid», kan du velge om de skal planlegges. For å planlegge timene dine, trykk «Ja» her.